MONDAY AGAIN

Omprovet i musik gick helt ok idag, men får se vad han tycker..tycker jag skulle fått minst ett C första gången jag gjorde de men de slutade med ett F så har ingen aning hur det blir. 
Dagen gick på som vanligt och inget speciellt hände. Hade poängboll på idrotten! Var med och sprang, fick sammanlagt 4 poäng kanske...haha men jag sprang och sköt! Mitt lag vann iallafall så det löste sig. Sista lektionen var inställd, men gick ändå hem senare än vanligt då jag jobbade på musiken med Sofie. 
Hemma sen så åt jag och pluggade, prov i båda hat-ämnena imorgon..kemi & fysik. Bara ber att jag får ett E på båda..nu är jag iallafall påväg till emporia med familjen för att hitta skor och antagligen långklänning. 
Trodde först de va fredag idag, önsketänkande i guess...
Puss 

- dagens klädval •

// Blus - lager 157 // jeans - vero moda // skor - converse // linne - Cubus // klocka - rolex //

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt!

Svar: Tack! :)
emmie kristoffersson

2014-04-29 @ 10:52:13
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0