LÖRDAG

Idag har varit en dagjag spenderat i sängen, suttit med datorn/paddan i knäet hela dagen. Har mått väldigt illa av sprutan i morse och därför bara tagit det lugnt. Dock är det konstigt för det spänner och gör ont i det andra benet, som jag inte tog sprutan i nu..Aja dem turas väl om antagligen. Har kollat lite klipp, läst bloggar, snapshatat med kompisar och fixat inlägg. Mamma och pappa kom hem frö en stund sedan och gjorde pannkakar, var så sugen på det! Så nu är jag mätt och redo för "the secret life of walter mitty". Ikväll blir det mys med puddingarna hos Maja, gosigt!
 
- Hawaii five-0 och varmoby i kusin lottas mugg, hheheh. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

ååh så kul med hawaii five-o! såå bra serie!

Svar: riktigt grym är den! :)
emmie kristoffersson

2014-04-13 @ 13:35:49
URL: http://ettass.blogg.se
Postat av: Lotta

WHAT..... min mugg... det var längesedan jag såg den♥

Svar: Hehehe 💗
emmie kristoffersson

2014-04-13 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0