KURATORN

Så idag gick jag från skolan runt två för att första mötta upp mamma och ta blodprov. Min läkare behövde se dem innan hon vill skriva ut cellgiftsprutor iställer för tabletter. Har nämligen haft riktigt ont i magen på sistone och tänkte att det kunde bero på tabletterna, så bytar ett tag för att se om det blir bättre. 
Efter jag tagit blodprov så åkte jag till lund med pappa för att träffa kuratorn. Prayade lite och åkte sen hem. Nu har jag plockat undan, fixat kläder, rensat lite smink och ska snart fixa KRISTINEHAMN INLÄGGET. haha, fixade bilderna till datan idag så ska fixa det så snabbt som möjligt. Sen ska jag se gårdags top model, dagens och kanske lite one tree hill. 
 
- freeesch bild, nyligen knäppt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0