KUL NÄR MAN KAN DET

Idag har jag mått lite sådär. Haft ont i kroppen, betydligt mindre än igår dock vilket är skönt. Men också mått lite illa eftersom jag inte ätit innan och idag börjat äta lite..men det blir bättre. Under skoltimmarna har jag pluggat fysik och kollat "one tree hill". ONE TREE HILL är ju helt fantastisk. En serie med alla mörliga genrer, love it! Nu får bara Matilda titta ifatt mig så vi kan diskuter allt som hänt, herregud spricker!
Nyss pluggat matte, fy fan va det har blivit svårt. Älskar matte och tycker det kan vara kul när man kan det. Men just nu fattade jag typ inget och ville bara bränna upp min lilla mattebok..Men mamma hjälpte mig och lärde mig ett sätt som jag förstod. Dock ett annat sätt än min mattelärare lärt mig så får se vad han tycker om det imorgon..
Anyways så måste jag göraen serie tills imorgon, eftersom det också var en läxa antagligen. Yeey. 
Sen även duscha, bädda rent, äta och förbreda inför imorgon. 
 

Kommentarer
Postat av: Clin

Det kan jag sakna med skolan. Älskar matte =)

2014-04-23 @ 19:19:59
URL: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0