HELT OK

Ett snabbt litet inlägg om dagen nudå. 
Vaknade runt tolv idag då jag mådde välidt dåligt igår och även idag. (inlägget om min födelsedag kommer imorgon)
Åt lite frulle och kollade ett hawaii five-0 avsnitt, mysigt! Sen solade jag lite och runt halv två kom Eva + Max. En stund senare kom Petra och Maja. Vi åt lite rester från igår, och fick sällskap av Sofie & Lotta med. Efter det så gick Maja till jobbet, jag & Sofie började plugga. Fick en hel del gjort och belönade oss själva sen en fruktsallad ute i solen. Pratade en stund och flyttade sedan in igen för att prata lite och sen begav hon sig. Jag la mig i sängen, återigen illamående - helevetes spruta fördärvar allt. Verkligen allt känns det som. Kollade lite "one tree hill" och sen grillade vi. Kläd panikade också, herregud va svårt det är att hitta de perfekta kläderna...fick till slut till något som blev ok. Ibland känner man sig så sjukligt nöjd med en outfit..inte denna gången dock. Men jag har kläder så det är väl bra. 
Nu ska jag sussa och sen till skolan imorgon, helvetes vecka..here i come. 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0