FÖDELSEDAGS FIRANDE

I lördags firade jag som sagt min födelsedag med släkten. Fick en massa fina presenter och pengar.
Exempel från sakerna jag fick var en hårddisk, presentkort, kläder & smycken. En del av min släkt och mina närmsta vänner kom, och vi blev runt 30 - 40 personer. Roligt att mina vänner fick träffa lite av släkten och tvärtom. Hade hur mysigt som helst och som ni kanske såg sprutade dem ner mig med isklalt vatten från vattenslangen. En rolig grej men såååå kallt.. Vi åt, sjöng, öppnade presenter osv. På kvällen/natten sen så körde vi dunkgömme. Denna dage var verkligen så himla mysig och en av de bästa hitintills. En liten tabbe var att jag måde riktigt illa eftersom att det var lördag - dagen efter sprutan. Detta resulterade att jag somnade DIREKT efter de sista gått hem. & sov super länge dagen efter..
 
- olika outfits på både mig, Maja & Filippa men så blev det. Lit emer cozy kläder till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0