FLOWER POWER

Imorse var det riktigt tungt att gå upp. Låg och drog mig hur länge som helst och ville bara sova vidare men nejdå - skolan väntade!
Hade vikare på tre lektioner, vilket var skönt då det är ganska lugnt och skönt. Annars gick dagen som vanligt och iget speciellt inträffade. Efter skolan stannade jag på läxhjälpen med några vänner och gick sen hem. Maja följde med hem, och nrä vi kom hem fixade vi en kaka och åt. Sen har vi varit på enblomsterkurs - eller vi har gjort blomsterarragemang. Väldigt mysigt och kul, allas resultat var super fina. Nu är jag hemme och ska snart ta en dusch och sen sussa. 
Sofie skulle gästbloggat idag, men så långt gick det inte!
En liten teaser på det var -
Cha cha bloggen johannes här, filip och maja. 
vi ska snart catcha upp med vigge och luncha på stan (skolmatsalen)
älskar detta luxury livet och ni borde va väääääldigt avis.
 
xoxo pastagirls.

Anyways så säger jag gonatt nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0