DERAS BARA DERAS

En sak jag tänkt på är att jag saknar uppmärksamheten jag fick av mormor och morfar. Dom frågade allt möjligt, från hur skolan varit och vad som hänt där till vad mian drömmar var. Tog det förgivet innan men gud va jag saknar det nu. Deras kloka svar till mina frågor och problem. Deras stöd, inom allt. Dem stod alltid på min sida och gav alla möjliga tipd och råd. Gav mig deras underbara uppmärksamhet fullt ut. Det var något speciellt med just deras och det är den jag vill ha, ingen annans. Vill ha dem tillbaka och vill att dem ska stanna här.
Vill leva förevigt med dem, just dem! 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta wendt

♡♡♡

2014-04-09 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0