BREAKIE

Har tagit en liten paus för att umgås med familj och vänner lite men är back nu! 
I fredags var jag på burlöv där jag letade skor, hittade dock inga. Efter det påkvällen träffades jag, Filippa, Maja & Matilda hos Maja och pratade en del och sminkade oss. Sen i går så sov jag till 11 typ sen när jag vaknade var farmor och farfar här och hälsade på, trevligt! Senare på dagen var jag bara hemma och tittade one tree hill sen åkte jag till Maja där vi bakade och hade det mysigt. Slutade med ett frostingkrig mellan mig och Maja - jag vann inte..Idag vaknade vi och gjorde inte så mycket utan bara tog det lugnt, så skönt! Vid två blev jag hämatad, åkte hem, duschade och mötte sen upp Sofie. Vi gjorde en massa läxor, kollade lite fotoalbum och bara pratade. Nu har jag precis ätit grillat och ska snart fixa Kristinehamn inlägget, woop wooop! Försöker igen imorgon, bilderna vill inte överföras till datan...urgyuwefgmf blir jäkligt förbannad. 
Puss!

- Lägg märke till att Sofie balanserar en flaska på huvudet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0