BESVIKEN SOM SATAN

Åtta imorse var jag i Lund på hudhusen fär att kolla några knutor? utslag? vet inte vad jag ska kalla det. På min högra hand har jag fått några konstiga pluppar som gör riktigt ont, frågade vad det var och dem  hade ingen aning..hade aldirg sett det förrut. En fotograf kom och fotade de för att försöka lista ut vad det är, så det ska höra av sig.Fick en kortisonsalva utskriven som jag skulle ta på sålänge.
Sen hade jag en knuta precis ovanför rumpan som nu inte är en knuta och något bara ett sår typ, hon var inte helt hundra på vad dte var.. Men antagligen en kirurg-grej så jag skulle få en remiss till operationstid att ta bort det så det kan läka. Bara en pytteoperation med lokalbedövning isåfall. Riktigt besviket för jag trodde att idag skulle vara dagen då jag fick svar, men nej då..den dagen kommer antagligen om flera veckor. Lyckat!
 
Var i skolan redan till andra lektionen, men gick dock precis hem då jag hade riktigt ont i magen och kände mig yr. Kunde inte alls koncentrera mig så kändes bara onödigt om jag stannade,så gick hem och ska vila. Sen ska jag på massage och vaxning ikväll..
Puss!
 
 


-ni får iallaall en liten outfit bild idag!
// kofta - vila // linne - ullared // stövlar - hunter // jeans- lager 157 //
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt :)

Svar: Tack! :)
emmie kristoffersson

2014-04-08 @ 16:45:12
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0