14:11

"The secret life of Walter mitty" var väldigt bra och sevärd! 
Igår kom mammas morbror, hans fru och Lotta till oss och åt grillat, mysigt! Dock så åkte jag till Maja innan efterrätten. Hos Maja åt vi fruktsallad, sorbet, pratade och var ute en sväng. Mådde väldigt illa men hade kul. När jag kom hem kollade jag några avsnitt av "one tree hill" och la mig sen. Hade sjukligt ont i mitt högra ben, kunde inte böja de utan att de gjorde ont..

Imorse så vaknade jag vid tio och kollade lite mer "one tree hill" dock så mådde jag fruktansvärt illa då också...tog lite att äta och bara tog de lugnt framför lite fler avsnitt. Illamåendet gick för de mesta bort och vi åkte till Burlöv. Kollade resor till hösten på ticket, hehe. Skulle varit så skönt att bara åka iväg..nu är vi påväg hem från andra stoppet som var biltema. Senare blir de jobb, skriva klart so uppsatsen och antagligen lite mer "one tree hill" tittande..haha.

- Atm 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Gott med grillat!

Svar: Jaa! :)
emmie kristoffersson

2014-04-13 @ 16:55:51
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0