usel bloggare

har varit helt usel på att blogga igen, men har haft fullt upp. verkligen.
I fredags så var jag förskt i skolan sen kom Anne hit med sin familj. Vi hade så mysigt och jag fick veta mycket jag inte visste från olyckan så pusslet har blivit lite större nu. Så skönt, och sen var det så himla kul att träffa Anne igen & kramas!
Igår var jag först hon min gammelfarmor en sväng och sen till emporia där jag köpte två kuddar + en filt på hemtex. Köpte även två skjortor, en t-shirt och ett par mjukis från hollister. Mamma och petar skulle fixa sina naglar så jag, maja, max & alicia gick runder lite. När dom var klara sen så åt vi alla tillsammans. När vi kom hem fastnade jag framför tv:n, eftersom att jag nu ÄNTLIGEN kan gå ner för trappan, sen soov.
 
Idag så åt jag frukost sen duschade & fixade lite. Sen hade Hampus fotbollsmatch som vi åkte och kollade på. Första halvleken var grym sen blev de inte lika bra. Men visst hade dom kul. Sen gick vi hem & sen åkte vi till gammelfarfar. Mamma var på massage så det vara bara pappa, Hampus och jag som åkte. Vi fikade och snackade lite. När vi kom hem kollade jag lite på drop dead diva och pluggade biologi då jag har prov imorgon.
Har också haft super ont i min armbåge och handled idag, vilket kan betyda att reumatismen börjar komma tillbaka eller att jag fått ont för jag hoppat mycket kryckor på sistone.
nighttt!
 
 
- När jag var tre år och var på Menorca med mormor & morfar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0