biologiprov, check

var i skolan tidigt idag men kom ändå sent. Hade en ny taxichaufför som kom sen och sen körde runder innan han ens körde till skolan. Gjode mitt biologi prov som gick helt ok, kommer bli godkänd iallfall...tror jag. Var i skolan i fem timmar och sen åkte jag hem. längre än jag brukar så det är ju ett framsteg.Efter skolan så har jag kollat lite på ddd, varit hos maja en stund, ätit & pluggat. Sitter nu och kollar runder på nätet efter saker jag vill ha, en väska jag hittade för länge sedan på lindex är slut..åh nu när jag äntligen hade pengar! När mamma kom hem så gick vi och handlade, sitter nu och kollar på dessertmästarna. Imorogn är en fullspäckaddag verkligen - skola, bad, kurator, "möte" osv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kurator pratar du med? Är det på skolan?? Asså detta kanske är en privat fråga men min lärare tjatar på mig att jag ska prata med någon på skolan så därför undrar jag vem du tycker är bra och så...;)

Svar: De är ingen från skolan utan ifrån sjukhuset, kuratorn på skolan är också bra men de viktigaste är att man själv är trygg och har tillit för varandra :)
emmie kristoffersson

2013-10-01 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0