Tyck till, läsare

Hej alla underbara läsare!

Undrar bara om ni har några synpunkter eller tips till mig.Är det något ni vill att jag bloggar mer om tex outfit, inspiration, new in, wanties osv ? Om ni tycker jag ska byta design eller header ? Några saker jag ska lägga till i min meny kanske ? Några allmänna tips på bloggning, som jag behöver ha kanske ? Bara till att kommentera vad ni vill att jag ska blogga mer om. Om ni vill berätta något bra med bloggen så är det också välkommet. Behöver lite feedback.

Riktigt tacksam för kommentarer & feedback.

Puss på er alla.

 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Läste just vad du gått igenom, helt sjukt.. rös hela tiden när jag läste. vilken kämpe du är som klarat dig så bra!
tänkte bara fråga hur det var med dig i nuläget, kan du göra det du gjort förut eller kommer du kunna bli helt återställd? hemsk olycka..och skänker alla styrke kramar till dig!!

Svar: Jo kommer bli helt återställd kanske kommer halta något lite men annars inget :) men de går fram fort och säkert <3
emmie kristoffersson

2013-10-06 @ 12:12:34
URL: http://ebbbatallgren.blogg.se
Postat av: Anonym

wanties, new in och outfit är alltid kul att läsa/se!

Svar: Tack!
emmie kristoffersson

2013-10-06 @ 12:21:05
Postat av: Wilma

Hoppas att du mår bättre nu!
Vill så gärna träffa dej<3
Du är så stark, hoppas att du kommer bli helt återställd sen.
Hoppas du kommer med till Spanien nästa år, vi hade så kul tillsammans där❤️.
Om det är något så finns jag öppen för dej💗
Saknar dej så otroligt mycket❤️

2013-10-06 @ 16:31:26
Postat av: Wilma

Hoppas att du mår bättre nu!
Vill så gärna träffa dej<3
Du är så stark, hoppas att du kommer bli helt återställd sen.
Hoppas du kommer med till Spanien nästa år, vi hade så kul tillsammans där❤️.
Om det är något så finns jag öppen för dej💗
Saknar dej så otroligt mycket❤️

2013-10-06 @ 16:32:25
Postat av: Wilma

Hoppas att du mår bättre nu!
Vill så gärna träffa dej<3
Du är så stark, hoppas att du kommer bli helt återställd sen.
Hoppas du kommer med till Spanien nästa år, vi hade så kul tillsammans där❤️.
Om det är något så finns jag öppen för dej💗
Saknar dej så otroligt mycket❤️

Svar: Ska konformera mig så kan inte åka till Spanien :( saknar dig! ❤❤
emmie kristoffersson

2013-10-06 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0