Glossybox

Imorse åkte vi till mina nästkusiner och fikade. Dem hade bakat äppelpaj & vi köpt med oss kanelbullar från stenugnsbageriet. Vid halv ett sen så åkte vi till sjukhuset där jag sen badade klockan ett. Badade och duschade så jag var klar vid fem över två. Åkte sen till blocket där vi köpte mat och åt. På väg till bilen där vi skulle lägga på mer pengar träffade jag min andra reumatolog läkare. Pratade lite och skyndade vidare. Gick upp till reumatologen där jag tfäffade min läkare. Hon såg ingen super tydlig inflamation, men sen är det svårt också om det är reumatism eller efter olyckan. Har haft ont i nacken speciellt och det kan vara whiplash, det kan vara för jag skadade atlas kotan eller så kan det vara lederna. Så det är sjukt svårt. Men har iallafall får börja med cellgiftet igen, på fredag. En betydligt mindre dos dock vilket är bra. Kan välja mellan spruta och 6 tablette så ska nog variera lite. 
Kom hem för en stund sedan och vi hade fått glossybox. Älskar erkligen när vi får den, det är som julafton! Vi fick en sminkborttagningspenna - som man kan ha när man gjort fel med eyeliner eller på läpparna osv. En primer, en fotkräm, en body lotion och en highlighter/bronzer. Ska testa några av dem snart, hehe. Min header och lite sånt smått kommer ändras idag av min älskade vän, Sofie. Så håll utkik.
 
- Super suddig bild från igår när strömmen gick !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0