Detta vädret

Imorse kom mammas arbetskompis hit med hennes bror och valp. Herregud vad den lilla valpen var gullig, super lurvig och bara helt fantastisk. Efter det åkte vi till emporia där vi mötte max, maja, alicia & petra. Träffade även sofie inne på emporia, kul! Vi gick runder lite, var inte hungrig men dem andra åt. Köpte två tröjor på hollister, ett par shorts från hollister och en present till - en tröja också från hollister. På sephora så ville en tjej sminka mig så jag bara visst. Hon pratade engelska och kan inte säga att jag älskade det hon gjorde direkt. Hon skulle göra mig "cute" men tyckte inte riktigt det blev så. Men ändå. När vi skulle köra hem så var det ju värsta stormen och vi körde super långsamt. Nä vi väl kom hem hade strömmen gått. Skulle göra spagetti & köttfärssås, kolla film. göra varmchoklad och ha det mysigt men inget av det gick. Satt bara i sängen, kollade en film på hampus dator som tack o lov var full laddad. Sen hade mamma & pappa köpt mat från donken, efter en stund sen så kom strömmen tillbaka. Har just kollat klart på "the originals" som jag började kolla imorse & kollade svenska hollywood fruarna för jag missade det. Ska bara kolla runder lite nu och sen sova. Bad & sjukhus i morgon ifall vi kommer hemifrån. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0