Urnsättning

Vaknade vid tio idag och visa av dem som skulle med till kyrkogården kom halv elva. Städade rummet, klädde mig snabbt och hann inte äta. Sen mötte vi alla andra där upp, vi blev 16 stycken. Vi sänkte ner mormor & morfar sen fylldes hålet och stenen lades på. Vi alla la dekorationer runt setenen och sa hejdå. Alla gick hem till oss efter det och fikade.
Igår ringde jag Lina och så berättade hon att hon skulle göra en power point om Google+ i skolan. Eftersom jag tycker det är kul att göra powerpoint och sånt så var jag uppe i natt  och gjorde en liten. haha, kunde inte sova så det bara blev så. 
Ikväll ska jag kanske till kyrkan, men vet inte om jag orkar så vi får se. 
 
- På dem vita stenarna står det "Älskade mormor" & "Älskade morfar". 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint! ;)

2013-11-01 @ 23:31:15
Postat av: Anonym

Så fint! ;)

2013-11-01 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0