Övernattning

I förrgår åkte jag till ullared, tidigt på morgonen. Kom inte hem förrens igår lite efter tolv. Hade inget internet förutom inne på just ullared..så har därför inte kunnat blogga. När jag sen väl kom hem igår städade jag, hälsade på min gammelfarfar och sen kom Maja & Petra en sväng. Så hade ingen tid till att blogga. Så om man skår ihop ett och annat så var inlägget som var upplagt i torsdags tidsinställt, hehe. Iallafall så handlade jag knappt någon ting, konstigt nog. Men när man inte riktigt kan gå som vanligt, så är det sjukt jobbigt. Har alltid älskat att shoppa och så men fick verkligen panik när jag var på ullared. Alla var helt hispiga, stressade och bara körde vare sig de var något iväg eller inte. Jag fick med mig en lampfot, bh, kjol, låda, sminkborstar, torrshampoo, inpackning, väska och mobilskal. Vi övernattade i en väldigt fin stuga. Två badrum, fyra sovrum, kök, vardagsrum med tv och stoor soffa. Så det var hur mysigt som helst. 

Idag vaknade jag & åt frukost. Sen duschade jag och vi åkte till Ikea där jag köpte ett nattduksbord och en lampskärm. Sen åkte vi till burger king och sen till öob. Nu är jag hem och ska fixa lite på mitt rum och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0