MINI JULGRANEN UPPE

Stor städat mitt rum, satt upp min lilla garn och tagit fram ljusslingor, det är vad jag gjort dem senste timmarna. Imorgon är det december så fick lite panik att få upp min gran, men var först tvungen att städa. Usch, mamma hade fått för sig att hon skulle strycka mina tröjor jag slängt i tvätten för super länge sen så fick upp en hög med trettion tröjor, varav hälften jag inte hade galjar till så dem får ligga framme. Annars har jag plockat undan de mesta och få fint i mitt lilla rum. Har en stor balja som jag har alla gosedjuren jag fick på sjukhuset i, så jag fick klämma in min gran mellan den och spegeln. Trångt men det funkar. haha.
Nu hade jag tänkt kolla någon film eller iallafall bara ta det lugnt och inte göra så mycket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0