fyyyyndade

Igår kväll så skulle max & maja, petar och alicia åka en spontanare till meporia på kvällen så jag följde med. Köpte en rld klänning, tights och fick ett halsband på bikbok. Sjukt nöjd, verkligen. klänningen kostar egentligen 399, men fick allt för 299 kr, då det var 40% i fredags och igår. har kollat på klänningen ett tag och igår 20.01 typ blev den min. tänkte festa till det lite och inte bara ha vanliga kläder på julavslutningen iår, hihi. sen åkte vi hem till oss och fikade sen sov maja här. Vaknade imorse och maja åkte iväg på brunch och jag åt frukost. Sen pluggade jag lite, slog in julklappar och fixade mig. jag, mamma & lotta åkte sen till julmässan. åkte först fel men kom till slut rätt. Igår när vi var på empria så var tre från hela sverige bakar där så vi pratade lite med dem och så fick vi fem biljetter till mässan. blev dock väldigt besviken på mässan då det inte var något juligt utom en tomte. var där i max 10 minuter, sen köpte vi en massa chokladbollar och gick till emporia istället. Åt bara sen åkte vi hem. har pluggat, varit vid graven och fixat min lampa.
 
- min lyckokaka, och min soppa. sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0