BACK TO THE EIGHTIES

Iigger nu i min säng påväg att somna. Att vara förkyld gör en då trött, haha asså shit va jag klagar. Men idag hade vi 80-tal i skolan, och bag kläde ut mig...haha super pinsamt eftersom det var många som inte gjorde de. Sen pratade vi lite om de elevdemokratiska råden som idag fylld 25 år på vår skola. Hade vanliga lektioner halva dagen och annat resten.sen slutade de med prisutdelningen, dem som vann hade (de flesta) sjukt braaa utklädningar. Visst, jag hade inte klagat om jag vunnit då prisen var biopresentkort på 200kr men sen hade jag nog inte velat ha den uppmärksamheten...haha mer än jag redan har lixom. 
Efter skolan rullade Maja mig hem till hennes mormor & morfar där vi åt fläskkottlet med mos och potatis, sviiiiin gott! Sen tog vi de lite lugnt, bytade om osv. Åkte sen hem till Maja och pluggade lite biologi, lagade knäck, dragk glögg och bara hade de mysigt. Kom vem för en liten stunds sen & ska nu sova.
Provmiddag & biologiprov imorgon, lycka till ? 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0