Ostbågens dag

Kom precis hem från skolan, slutade halv tre men jag stannade kvar på skolan och fick hjälp med designen på bloggen av Sofie, Bästa! Hon säljer också designen, du får bestämma hur du vill ha den så fixar hon det. Hur bra !? Länk till hennes sida finns HÄR.

På vägen hem så stannade jag vid hemköp och handlade lite kakor, vanilj munkar och glutenfria ballerina. Håller på att ladda ner redigeringsprogrammet gimp på min gamla data. det kraschar hela tiden så det går inte så bra. min sula på mina skor trillade av idag så ska köpa nya senare idag.
får inte rätt på bilderna, så får fixa in en senare!
idag är det ostbågens dag, haha.
 
 
 


 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta kusin

Va snäll du e som vill bjuda mig på fika....
glutenfria ballerina;-)Fin fin blogg förresten. Kramar

Svar: haha, bara till att komma! ;) tack, kramiz!
emmie kristoffersson

2013-03-05 @ 17:07:04
Postat av: sofie

Du är jättebra på att få vänner?! För du är så söt, gullig, snäll, underbar & awesome!

Svar: aww tack Sofie !
emmie kristoffersson

2013-03-07 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0