teen wolf

igår gick jag och la mig vid två tiden, och innan de låg jag och kollade hangover filmerna. så himla roliga, satt och asgarva för mig själv, hehe. i dag vaknade jag vid halv ett tiden, fixade mig gick till elin. vi snacka lite och gick sen hem till mig för att sen åka till jula och ica. på vägen hem lämna vi av elin hos sig och sen åkte jag och pappa till skrylle och sprang. vi hämtade våra fotoböcker mamma gjort från thailand och lämnade en hos mormor och morfar. när jag kom hem åt jag kycklingsallad och kollade lite på teen wolf och fixade lite på rummet, medans mobilen laddades så jag kan ha musik i duschen. ska ner och duscha nu och kolla lite mer av teen wolf efter det tror jag. 
älskar sommalov.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0