sammanfattning.

kan berätta lite om igår och måndags också. hehe. i måndes hade vi ju klasskampen och var utklädda. det var riktigt kul och varmt. vi vann inte men hade kuuuul. sen efter skolan kom jag hem och hade glömt mina nycklar och sen kom min bror hem som också glömt sina nycklar så fick sticka till mormor och morfar och hämta extra nyckel, tur att dom hade en annars hade vi fått sitta och vänta till sju-åtta tiden...sen gick jag till badet med lina och alva, vi bada, sola och hade kul. på kvällen kollade jag lite pretty little liars.
sen igår duschade jag på morgonen för vi började inte förrens 08.30 så himla skönt. vi kollade paranormal activity 1 och 3 (eller 4 ?), grillade, kollade hangover 2 och åt en massa godis. sjukt mysigt och roligt. efter det så gick jag hem till maja och vi spelade in en "best friend tag" som ni hittar på majas videofyme, majjalundberg. när vi filmat in den och solat efter det åkte henned mamma och plastpappa på dagisföräldrarmöte så vi passa hennes syster. sen vid halv sju åkte jag och sprang, sen uschade jag när jag kom hem och kollade lite film och sov. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0