michael jackson

skulle bloggat mer i fredags men vår katt fick en propp så vi fick avlida henne. efter skolan åkte jag hem så kom mamma och pappa efter en stund och sa att Isa (vår katt) va inlagt sen åkte jag och mamma till emporia och pappa ringde till oss för hon blivit värre så vi fick åka in snabbt och säga hejdå. sen när jag kom hem la jag mig i sängen en stund och sen i fatboyen, sen åkte jag till maja för att onte bara ligga hemma och böla. mamma och petar åkte till lund och "festade". sen hämtade vi dom vif halv ett. jag och mamma kollade hata göteborg och åt popcorn. 

 

igår sov jag länge pga sprutan. halv ett åkte vi ut och fiskade med en båt och var hemme igen halv sex, fick INGET. haha. sen bytade jag snabbt om och packade och gick upp till lina. där vi åt och kollade 90210 till halv fem i morse. vid tre tiden när vi kollade 90210 kom det en gigantisk spindel så vi fick typ panik och bara skrek, haha. sen dödade vi den, gick in oh fixade oss, gick ut och kollade vidare. sen vaknade vi vid tolv i "morse" och åt frukost. sen vid ett gick jag hem för mammas kusiner va här. jag fixade mina naglar eftersom att jag tog bort dom byggda i fredags, så jag målade dom rosssa. 

 

imorgon ska vi ha klasskampen och jag har bestämt mig för att klä ut mig till Michael jackson, haha. kommer inte bli toppen men ändå. men vi hade en silvrig hanske innan som mamma tydloigen hade typ slängt, asså åhhhh. 

 

aja nu ska jag ut och springa sen duscha och sova. helt super trött, sommarlovet är väldigt behövt!

 

 
// bild från förra lördag då jag var hos cornelia och firade henne och linas födelsedag //

Kommentarer
Postat av: Maya

Hejsan, vilken fin blogg du har!!
Ha en toppen sommar:-)
KRAM

Svar: tack, amen du med! kram :)
emmie kristoffersson

2013-06-11 @ 00:46:11
URL: http://mayaalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0