valfri huvudstad i europa, iiiii

idag kom farfar in och sa hej och väckte mig när jag halvsov vid 11, sen kom mormor in vid 12..hon sa att när jag fyller 15 (nästa år) så skulle jag få en resa till valfri huvudstad i europa. asså åhh så himla glad, just nu tippar det mot london men vet inte kanske ändrar mig senare. sen gick jag upp fixade frukost och kolla lite på datorn. duschade och jobbade sen lite på brännan. senåt jag, spelade lite fotboll med hampus och duschade sen igen. kollade det nyaste pll avsnittet, gash va bra! läste lite i "pojken som svävade" och sen kom maja. vi kollade pll (igen,haha) och jag packade till osby. nu ska jag se " the roommates" och äta choklad.
 
// leker lite stark osv //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0