Kristianstad idag då

Igår vaknade jag och fixade lite. Sen kolade jag tv och började skriva ett inlägg men sen kom min kusin så jag glömde sparade de och blablabla. Men iallafall så gör jag ett inlägg nu. Igår så kom ju min kusin och precis när hon kommit hade jag lagt på en ansiktsmask och bokat en tid till vaxning, fick en tid redan igår klockan 17.30. Så jag, mamma och kusinvitamin åkte till veberöd och vaxade överläppen och sen hem igen. På kvällen sen kom mammas kusin och vi åkte till sandtaget och va hemma igen vid 22 tiden. Sen fikade vi lite och jag kollade de nyaste pretty little liars avsnittet, grymt som vanligt! Sen sov min kusin hos oss och vi vaknade vid halv 9 och gick upp 9,15 och åt frukost.

Sen fixade jag mig och plockade undan på mitt rum, mim kusin åkte hem och min farmor och farfar kom och vi åkte till Lund c där vi sen tog tåget (som vi nu sitter på) till Kristianstad. Kommer nog ett till inlägg i kväll om de inte blir för sent.

Blir ingen bild för ingen går att ladda upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0