inflammation i tandköttet

ska snart sticka till elin för att fira hennes födelsedag. men idag vaknade jag vid halv 9, fixade mig och åkte sen till emporia med mamma och pappa, var då tio i 10, så inga affärer hade öppnat. gick runder och kollade lite och sen när dom öppnat satte mamma sig och fixade naglarna medans jag och pappa kollade resa till mexico som vi kanske ska utföra på sportovet 2014. när vi hittat ett hotell och pratat lite sånt så gick vi vidare till apple store. frågade vad den stora skillnaden var mellan en macbook air och pro. dem rekommenderade en air för min skull så får väl försöka spara ihop till en sån, har väl råd när jag är 30 ? eller så får jag önska mig den i julklapp, födelsedagspresent eller konfapresent (om jag nu kom med). 
 
när vi var klara på emporia så åkte vi till stadium +, sen till blomsterlandet, ica maxi blev det sen och eftre det hem.  hanldade inget till mig själv idag, typ första gången. nu har jag precis kollat runder lite på macbook air och någon billig systemkamera. har också plockat undan lite på rummet och fixat sånt. + börjat skriva packningslistor till osby (där jag ska campa) och stockholm (reumatiker sommercamp). 
har lyckats att få inflammation i mitt tandkött vid min kindtand och det gör såååå ont. så ska såga ner med tandtråd, tandpetare, fluxa och bortsa tänderna flera gånger om dagen så detta skitet inte sprider sig till käken. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: you know who 😊

Gud vilken fin bild , finaste 😘 Om du ändå inte vet vilken detta är så borde du fråga linnea1411 på kik. Hon vet svaret 😊

Svar: haha tack! i know who <3
emmie kristoffersson

2013-07-15 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0