VISSTE NI ?

- Jag gillar inte taco krydda så när jag äter taco så äter jag färs med salt och peppar istället. Samma sak med Fajitas.
- Jag hatrtyp tvångstankar och räknar rutor & hörn.
- Jag är otroligt morgon trött & arg.
- Rekordet i hicka är en man som hickade från 1922 till 1990.
- Jag vinner aldrig på någonting. Verkligen aldrig.
- Vill ha större rum & större garderob.
- Vill verkligen gå en make-up kurs. 
- Har redan börjat planera Skottland, runt 200 dagr tills dess...
- Vill tömma min garberob och bara köpa en massa nytt, har dock inte pengar till det.
- Villl & ska se Catching fire. 
- Älskar känslan när man har ny städat rum, ny bäddad säng, ny tvättad pyjamas på, ny duschad, krypper ner i sängen & har en skål men något gott i och kollar på en bra film. 
- Blir irriterad på folk som inte fattar. 
- Förstår mig inte på folk som inte gillar choklad. Vad är fel ?
- Är över taggad på jul & nyår.
- Får att jag ska få en vinter känsla måste det finnas snö.
- ÄLSKAR ATT VARA UTE & RESA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0