STRÖMAVBROTTET

Igår hade vi strömavbrott i fyra timmar, precis innan dog min data. Satt med ett ljus och skrev soinlämningen på papper och fick duscha med en massa ljus för att se något. Fick lite panik för jag inte såg något, så det kändes som det var spindlar i hela duschen. hehe så det blev en snabb dusch. Hade 13% på min padda så passade på att kolla det senaste "the originals", sen dog och den.
 
Imorse var jag faktiskt i tid på skolan men eftersom att Sofie alltid kommer sen för att hon väntar på mig så väntade jag på henne. Vi hade mattprov första lektionen och snön kom, och himmeln var sååå fin. Sen hade jag so sista lektionen där jag stannade kvar efter den för att göra ett läxförhör jag inte klarat. Hade bokat en taxi så fick avboka den så maja var snäll och rullade mig till vårdcentralen. Där jag hade ett litet pass sjukgymnastik eftersom jag fortfarande är lite förkyld så sa min sjukgymnast att det var bäst att jag tog det lite lugnt idag med. Nu ska jag ta en macka, kanske fixa naglarna och sen kolla film. Älskar kolla film, haha. Ikväll ska jag till Filippa och ha taco mys med Matilda & Maja. Bra fredag !
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Superfin bild på dig♥ see ya i morgon. Pöss
/Lotta

Svar: Tack! ❤ De gör vi, puss puss!
emmie kristoffersson

2013-12-06 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0