MORFAR ♥

Idag så fyller även min morfar 67, eller skulle ha fyllt. Saknar honom något så enormt och önskar verkligen att han och mormor skulle varit här och firat denna dagen med oss. Kan verkligen inte fatta att det är lite mer än fyra månader sen olyckan, då ni åkte tillbaks till himmeln.
 
Vill bara att du ska veta att ingenting av det som hände var ditt fel, och att älskar dig. Vill inte att du ska ta på dig skuldkänslor till vad som hände mig & mormor för att du kunde inte göra något åt det. Jag återhämtar mig riktigt bra och hoppas ni ser det och jag vet att ni är stolta över mig. Hundarna har det bra & huset överlevde stormen.Är så otroligt tacksam öevr allt jag fått uppleva med dig & allt du gjort för mig. Vill också att du ska veta att jag kom med till Skottland på konfirmation, och ska försöka uppleva något av det ni inte hann göra.
Morfar, jag mår bra.
Älskar & saknar dig så sjukligt otroligt, Moffe.
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg! Skulle vara jätte kul om du ville delta i min lucka 2 tävling! :)

2013-12-10 @ 15:21:50
URL: http://johannabellander.vionno.se
Postat av: Lotta

Fint skriver Emmie. Är så glad att du är med oss idag och att du gör så stora framsteg varje dag. Saknaden efter Inger och Ingvar är stor men på nått sätt finns dom med oss och dom är stolta över dig. Vi kommer alltid ha kvar våra minnen med dom, för alltid.

Älskar dig min vän♥

/Lotta

Svar: Tack! Ja oerhört stor är den, vet att de finns med oss på ett eller annat sätt!
Älskar dig, obioligiska syster! ❤
emmie kristoffersson

2013-12-10 @ 16:49:50
Postat av: Lotta

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2013-12-10 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0