LILL JUL

Igår den 23 december hade jag fullt upp verkligen. Var hemma två gånger bara för att gå ut med hunden och sen vidare iväg. Var först hos vår förredetta granne och åt frukost, bytade julklapp & bara umgicks. Sen vidare till gammelfarmor där vi önskade god jul & fikade. Efter det så åkte vi till BUS, där jag låg inlagt, och önskade god jul. Vi tog även med oss en låda clementiner & en kartong med en massa skumtomte-påsar i, som dem fick. Kollade runder lite, ställena jag brukade vara på & i mitt rum, blandade känslor. Träffade Annika som jag inte har träffat sen jag var inlagt,så kul. Så himla synd om barnen som ligger därinne nu för att de är dem som är super sjuka, och jag tycker så himla synd om dem. Men en bra sak var att det var många rum lediga. Efter jag varit där och lämnat sakerna och önskat god jul åkte jag hem, bytade om till mjukis kläder och åkte till Lundberg-Jensen för att fira lill jul. Fick så himla fina julklappar av dem och hade super mysigt. När vi sen kom hem så var jag uppe till efter  00.00 för at skicka ut några "God Jul" sms. 
 
. Bilder kommer snart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0