EMPORIA

Hejsan !
Igår var jag fullt upp hela dagen därför inget bloggande. Började med att åka in till Malmö för att kolla hockey VM, Finland-Sverige. Sverige vann ! Sen spelade Ryssland-Schweiz och Ryssland vann. Såg bara de två flesta perioderna av Ryssland-Schweiz matchen för Ryssland ledde redan då med 5-1 och jag hejade på Schweiz...Haha var även en aning trött efter cellgiftet i fredags. 
Efter hockey åkte jag sen även hem till Maja där Matilda & Filippa också var. Vi gjorde inget speciellt utan bara pratade & åt lite, började kolla lite på taken 2 men sen skulle jag hem. Somnade ganska direkt och fy va de va skönt att sova. Haha. 
 
Idag är jag på emporia och sitter just ny & fikar medans mamma & Lotta fixar sina naglar. 
 
- två stela bilder från just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0