BOWLING MED SLÄKTEN

Idag har jag varit på big-bowl med min släkt på mammas sida, alla utom gammelfarmor. Vi hade det super mysigt, åt julbord, körde i spelhallen & bowlade. Där fanns så himla mysket att välja på, på julbordet & jag blev så himla mätt. Jag körde bil i spelhallen och vann första gången och kom trea andra gången. I bowlingen vann och första även där men kom sist andra gången...haha. Hade kryckor idag istället för rullan och tyckte det gick väldigt bra. Var lite svårt att int ekunna springa fram och slänga iväg klotetmen det blev bra iallafall. Kom precis hem & ska snart iväg igen till min min mammas morbror och hans familj. Mysig dag och kul att alla för en gpngs skull är samlade. 
 
- Sorry för hemska bilder men kan inte fota med min mobil förutom på snapchat, vilket ger sämst kvalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0