BETYGEN

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Gjorde inget speciellt, men fick några av mina betyg. Det är många som gett mig E för jag inte varit där så mycket, och det är jag glad över...så att jag inte får streck. Har iallafall inte fått F i något, men dock ett streck i idrottt...undra varför. haha. 
Helt annat ämne men HUR TAGG ÄR INTE JAG TILL JULLOVET. så himla taggad, pappa hade köpt julklapp till hampus igår...när han var med. Så han vet vad ha ska få, och herre vad glad han kommer bli. Jag vet dock inte vad jag kommer få, och det vill jag inte heller så jag trivs i min ovetande situation. har själv nästan köpt alla julklappar jag ska köpa, bara några kvar. Vad tycker ni om den nya uppdateringen på instagram egentligen ? Själv tycker jag att den är onödig, verkligen.
Hej farmor & farfar !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0