uppe med tuppen

hejhej ! ♥ idag satte jag mitt alarm till 06.00 för att jag inte skulle stressa, men sen snoozade jag till halv sju. var ändå riktigt pigg för att vara så "tidigt". höll på lite med ipaden och gick sen upp och gjorde frukost. När jag ätit klart klädde jag på mig och sminkade mig och nu har jag bara håret kvar att fixa, fågelbo. ska gå till skolan vid åtta så har lite tid över att kolla saker till rummet, älskar. när jag kommer hem efter skolan idag så ska jag plocka ut alla mina kläder, ta ner klockan och ta ut lite böcker, tidningar och sånt sen när pappa kommer hem ska vi ta ut min säng sen är de bara golvet, taket och garderoben som ska ut. 
 
Idag händer det nog inget kul i skolan Igår fick vi reda på att vi ska orientera på torsdag en och en och jag menar hallå !? jag kan inte ens läsa en karta och vet knappt hur en kompas fungerar...gud va jag längtar. ska försöka reda ut mitt hår och packa väskan nu så chao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0