my birthday

eftersom att det var min födelsedag igår så bloggade jag inte.
dagen började med pannkakor på sängen och presenter. sen vardet bara att fixa till sig och gå till skolan. när jag kom till skolan skrek typ alla grattis, så glad. sen på första lektionen, svenska, så sjöng min kära klass för mig. hihi. sen var det som vanligt hade lektioner till tolv sen gick jag hem för att åka till läkaren. vi åkte in och där fanns en plats ledig på bus parkeringen (som det ALDRIG annars är) sen gick vi och anmälde och satte oss ner sen bara nån minut senare så kom vi in. kollade såna bokstäver som blev mindre och mindre, siffror i olika färger sen var jag klar hos henne och kom sirekt in till nästa. där dom släckte och tände en lampa rätt in i ögonen och sen var vi klara. på 20 minuter, det brukar lixom ta flera timmar, eftersom att jag brukar på en vätska i ögonen som gör upilrna stor men behövde inte det denna gången. alt var bra förutom att jag var torr i ögonen så ska ta en gelé i ögon varje timme nu idag ich kankse imorgon sen bara tre gången om dagen senare och vid behov. jag är hos ögonläkaren en gång i halvåret för att kola så att det inte är något proböem med dom eftersom att man lätt kan få det när man har JIA (barnreumatim). 
 
när jag kom hem så gick jag direkt upp till bussstationen och mötte maja där för att vi skulle in till lund och fika. vi åt först på espressohouse och sen köpte vi kakor på 7eleven och gick i lite affärer. jag köpte en bh och ett magnetnagelack. sne vid sex tiden så kom vi hem igen. det var så supersnygg kills på bussen, alltså 10/10! haha + att han gick av i dalby ! ja och maja gick till hemköp för att handla lite till tårtan + 2kg godis, hehheheheheh. emn när vi skulle börja så skulle maja till sin halvbrorsmatch, mamma,pappa oich mapus skulle åka och handla så jag följde med maja och company till matchen. dom vann, yeey. det ösregnade och va kallt men ja dom vann ju. efter det så åkte vi till mcdonalds och åt, sen hem. Grym födelsedag. hihihhihii. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0