Ikea

just nu sitter jag och äter pannkakor, igen..älskar pannkakor hehe! jag är själv hemma eftersom att mina föräldrar är med hampus på fotbollsmatch. när dom kommer hem ska vi åka till ikea och kolla saker till mitt rum, framförallt garderob. sen ska jag kanske va med maja, men måste också plugga asmycket för jag ska göra et fysikprov jag missade när jag var borta på måndag sen har vi soprov på fredag och sen andra läxor. ihhhh igår var det två veckor till jag fyller år! 
har ni några tips på vad jag ska blogga om så är det bara till att kommentera, fick precis en massa tips av sofie. så ska göra lite tidsinställda inlägg nu. men ja kommenetra de ni vill att jag ska skriva om t.ex vlogg, en dag i mitt liv, någon speciell inspiration, skriva lite om reumatism, dagens outfit osv. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0