its like a drug

hemskt dålig uppdatering, jag vet. men jag fastnade vid the vampire diaries..igen. helt beroende, not good. iallafall så var jag en liten stund hos maja efter skolan, vi gjorde pizza, spelade fotboll och kollade gossip girl. kollade direkt på tvd när jag kom hem och har suttit och kollat sedan dess. åt kvällsmat mitt i ett avsnitt också, fläskpannkaka. haha inte jätteinteressant dag med ja. 
är på säsong 1 avsnitt 12 på the vampire diaries, säsong 5 avsnitt 18 på gossip girl, säsong 4 avsnitt 1 på 90210 och mitt uppe i boken "syskonkärlek", haha. är förvånad att jag inte börjat bland ihop dom än..skulle börjat se på pretty little liars också men det hade blivit föööör mycket så får se den sen när jag betat av dessa jag kollar på nu. det är lite jobbigt för jag kollar gossip girl men maja, the vampire diaries med sofie och 90210 men lina, haha så jag kan inte se närsomhelst heller lixom. aja sjukt kul att ha någon prata alla sakerna som hände i dem olika serierna men någon,hihi. om du orkat läsa hit, heej. onödigt inlägg men chao.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0