TVÅ KONTRAST DAGAR

Hänt en massa saker de sista dagarna, både super bra och super dåliga. I måndags var det inte en bra dag utan en av de värsta faktiskt. Samba, vår hund var tvungen att avlivas då hon blivit sämre. Det var ett svårt beslut men det var det bästa, då hon led en hel del.
 
Igår däremot var det betydligt bättre dag då jag först hade nyvångsdagen då alla årskurser blandas och är i olika lag, rolig grej. Efter det så ringde min stora dag mig - wiho! I år firar dem nämligen 15 år och har gjort så att de som fått en dag under alla dessa år får nominera en över 65 som har eller är sjuk. Så jag och mamma nominerade vr fd granne, OCH hon blev uttagen. Sååå kul, åkte hem till henne igår och berättade - riktigt kul att kunna ge saker som detta!
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0