SURPRISE FÖR SANNA

Sholla hopp! 
Idag blev de också ett litet snabbt kvälls inlägg, men bättre de än inget. Hade både engelska tal presentation & so prov idag...blev inte nöjd med någon av sakerna men men. Efter skolan satt jag, Maja, Wilma, Nina, Sanna (en liten stund) & Pelle kvar på skolan för att spela kort i över en timme haha! Efter de drog vi tjejer till Hemköp & sen traskade jag med Maja hem till mig. Vi städade & fixa inför kvällen då vi hade en överraskningsmiddag för Sanna! Så himla kul, & man blir ju sjukt glad när hon blir de haha! Vi åt lasagne & glass med frukt och bär medan vi pratade allihop - så himla mysig vardagslyx. 

Nu har jag duschat & ska sova då de inte blir någon sovmorgon för mig imorgon som jag annars har varje fredag. Nix, den har blivit utbytt mot nationella i matte...Yeey-neey.
Slängkyss 


Mums, men såååå mätt haha!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

men gott!

Svar: Verkligen :-)
emmie kristoffersson

2015-05-08 @ 15:01:34
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0