PENSIONÄRER

Today var jag som vanligt i skolan. Vi hade NP i spanska, det gic ät helvetet, men prioriterar inte spanska så det är lugnt - bytat lärare lika ofta som underkläder och vi lär oss inte någonting. Kollade sen catching fire på engelskan och hade sista lektionen inställd. Dock så stannade jag, Nina, Elin & Wilma kvar på skolan för att spela fia och skitgubbe...hahaha pensionärer. 
 
När jag kom hem så hoppade jag direkt i min pyjamas och tofs, det är den bästa känslan. Kollar gårdagens EOTB och ska snart ta lite mellis, svin hungrig. Sen kommer Maja och jag ska plugga matte, so och sen packa inför klassresan som vi ska åka iväg på i helgen.
Slängkyss
 
 
Känner mig suuper ofräsch idag så hade behövt göra denna masken idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0