MISS HONEYLULU 75'

*Vårig inledning*
Hur härligt väder är det inte idag då? Fick bli uppvikta ljusa boyfirend-ish jeans med vit tisha & sollisar idag. Vårigt som tusen och det är riktigt fräsch. Dock så såg jag när jag kommit hem att texten på tröjan är namnet på en eskort tjej...Tvekade lite på att lämna tillbaka den, men tyckte att de var super fräsch och tror inte att folk kommer googla upp vad det betyder + hade klädpanik i morse hehe. Men lixom, är det inte lite brutalt att ginatricot säljer tröjor med sånt tryck??
 
Min mattelärare kom dock fram till mig idag och sa "Snygg tröja, cool"...Anyways så hade vi NP matte idag, vilket gick helt okej tror jag. Sen fick vi även tillbaka NP i fysse där jag fick B. HALLÅ, hur gick detta till???? Dock så hade jag bara alla rätt på de momenten där det inte var så mycket fysik inblandat och 12 fel på det med fysik..inte min starta sida hahah. Men fick B så det är jag extremt nöjd över!
Slängkyss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Jättefin blogg och trevlig helg! :)

Svar: Åh va gullig du är, trevlig helg du med! :-)
emmie kristoffersson

2015-05-08 @ 17:10:22
URL: http://ohras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0