PROMDRESSE

Vaknade av mig själv vid halv nio, vad hände där lixom? Gick upp och kollade lite Bones medan mamma bakade frukostbullar. Efter följde en mysig frukost med mamma och pappa då Hampus sov hos kompis. Knallade iväg till bussstationen där jag mötte Maja och vi drog oss in mot Malmö. Hade ett presentkort på burlöv så först åkte vi dit och köpte jeans, innan vi åkte till triangeln. Där vi åt asiatisk buffé och kollade balklänningar. Jag känner att det är flera månader dit, men Maja och alla andra hypar så vi kollade lite. Sen tog vi tåget till Lund där vi hälsade på hos Majas mormor och morfar.
 
Har nyss pluggat matte, då vi har prov på torsdag och jag inte kan få sämre än C då de är mitt betyg. Kan inte sänkas, måste behålla mina poäng så jag kommer in där jag vill. Har lite panik...Men nu har jag dock pluggat ett bra tag så tänkte starta lite Bones innan jag ska ge mig på att skriva ett tal. 
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0