NYOPERERAD

Imorse fick jag en liten sovmorgon då jag skulle till läkaren där jag skulle kolla upp knutan i min mage. Läkaren kände lite på den och sa sen att han skulle öppna upp mig och ta bort den. Fick lokalbedövning och så började han skära. Han skar och drog bort hela, vilket är super skönt då den gjort ont och jag har varit väldigt öm där den suttit. De tror att den har kommit dit pågrund av olyckan, med tryck av bälte eller något i den stilen. Men kunde lika gärna var anågot helt annat. Fikade med mamma efter för att se hur jag skulle känna efter bedövningen släppt. Åkte till pappa och berätta innan jag for till skolan för en lektion. Mamma hämtade mig och nu har jag pluggat lite svenska och ska kolla ett avsnitt av bones innan jag tänkte planera lite. Vet inte vad jag ska planera ännu men vill bygga upp en plan och strukturera lite så får se vad de blir, haha. 
Slängkyss
 
 
 
Fått munsår med...Urk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0