LEG-DAY

Heeellu!
Igår kväll firade jag mina nästkusiner som fyllt år. Hade det suepr mysigt och maten var gudomlig, sååå gott! Vaknde imorse av att mamma springer in till mig berättar att vi har en mus i uterummet...Vilker uppvaknade.Åt nybakade bullar med Camilla till frulle innan jag & pappa började med mitt fotocollage jag länge pratat om. Vi satt i fler timmar, mätte & klistrade. Måste nog erkänna att pappa gjorde de mesta...hahaa! Blev riktigt nöjd med resultatet som ni får se i ett separat inlägg. När jag sen var och jobbade satte pappa upp den. Efter jobbet cyklade jag och Maja till gymmet för att köra ett benpass. Gick snabbt men puuush vad jobbigt. Nyss städat och ätit, tänkte om en stund starta "Pojken i randig pyjamas". 
Slängkyss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0