BLOGGEN FYLLER 2 ÅR

Just nu på detta klockslag är det 2 år sedan jag publicerade mitt första inlägg på denna bloggen! Haft lite bloggrar innan de med men denna har fått följa med ett bra tag nu. Tänkte bara tacka er som varit här och följt mig från början eller nyligen hittat hit. Startade bloggen som en lite dagbok-ish för mig själv, men har nu "fasta besökare" vilket är super kul. Har absoult inga planer på att sluta blogga så ni kommer få följa med ett tag till. Slutet av grundskolan, nya resor och äventyr, ny skola, ny klass, ny stad - gymnasiet. Och så klart en massa annat kul. Alltså är det en massa nya förändringar i min vardag som ni
 
 
Första inlägget...HAAHHA

Kommentarer
Postat av: Lotta Wendt

Alltid kul att läsa din blogg ❤

Svar: <3
emmie kristoffersson

2015-03-04 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0