MASSA KUL

Till en början så hade vi klasskamp igår, vilket innebär att klasserna tävlar emot varandra. Vi klär ut oss - vi blev i år stekare & vann även bästa utkläddnad. Igår kväll hade vi nior bal, så himla fina alla var! Riktigt mysigt kväll men dock så tycker jag att den var lite över hypad...Men kul var det. Jag & Sofie avslöjade ett projekt vi håller på med som endast våra mentorer visste om. Vi satte i början av nian upp post-it lappar till varenda nia på skolan med en person lite hälsning om personen - anonymt. Riktigt snackis hehe. Sen stod vi uppe långt in på natten dag då jag skulle till Thailand för att baka kakor till alla nior. Allt detta för att sprida lite glädje & krydda till vardagen. Sååå kul med allas reaktioner. Kvällen slutade med att alla nior stod ingen ring & dansade tryckare.

Idag var det skolavslutning & fyyy vad jag grät. De flesta i klassen grät & grät, gud vad sorgligt. Vi kollade bild & videos från 7-9, minnen. Efter vi slutat kramades alla & vi åt pizza. Riktigt mys. På kvällen så for jag till Stella där jag & några andra från klassen + Filippa och Matilda träffades & hade kul. Någon badade, körde lekar och hade allmänt mysigt. Nu blir de sängen för frulle med farmor & farfar sen bär de av mot ven! 
Slängkyss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0