TABATA & FOTO

Tjenixen!
Slutade med idrott idag där vi körde tabata, och jag älskar det. Det är så himla jobbigt men så himla kul också. Äntligen igång med träningen rejält och det är såå skönt, över nöjd. Till något helt annat, vädret idag har varit kaos, kan inte moder jord bestäma sig lixom. Påvägen till skolan hade jag sol, blåst, regn, snö, hagel varierat väder...Och så fortsätter det fortfarande...Nyss pluggat lite matte och ska snart duscha för att efter det plugga igen. 
 
Framkallade lite bilder häromdagen som jag ska testa att sätta upp över min säng, så himla glad att de redan kommit så ska försöka sätta upp dem nu i helgen om inte innan - ni får bilder när jag är klar!
Slängkyss
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Också framkallat från fuji en gång när jag skulle överraska min pojkvän med en liten bok eller hur man ska säga, de kom 2 dagar senare och en annan gång skulle jag framkalla för att använda bilder vi tog i påskas till en tavla, kom precis i tid tills dagen jag skulle åka till honom (vi har distansförhållande) :)

Blir det några bilder på resultatet sen? :)

Svar: Åh super snabb leverans, kul att man för lite dubbletter av massa bilder utan att man beställt med haha! :-) hihi kollat din blogg, och ja bilder på resultat kommer :-)
emmie kristoffersson

2015-01-29 @ 15:55:53
URL: http://malinviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0