STORSTÄDNING DELUXE

Super dålig uppdatering de sista dagarna, jag vet. Men har haft det riktigt stressigt och inte hittat någon tid alls för att blogga. Idag var tanken att jag skulle gå upp vid 06 för att få in lite sistaminuten-rutin inför skolan som börjar imorgon. Men istället vaknade jag vid 13 då jag inte vaknde av mitt alarm...Usch säger jag bara - sov bort halva dagen. Aja har enda varit effektiv dessa fem timmar..STORSTÄDAT rummet, verkligen städat & röjt undan saker jag inte använder längre. Fixat väskorna tills imorgon och fått lite ordning i min kalender. Är ett kalenderfreak så satt hur länge som helst och skrev in allt jag kunde komma på, haha. Har åkt på en förkylning så tar det lite lugnt med träningen både idag och imorgon. Hostar massa och är lite snuvig, vill absolut inte att det ska utvecklas så det kändes smartast att vila från träningen. 
 
Aningen klädpanik har jag dock idag, ingen aning alls vad jag ska ha på mig imorgon. Alla kommer komma tillbaka så sjukt snygga med alla nya saker de fått i julklapp eller fyndat på mellandagsrean. Medan jag tappade all lust för rean och inte önskade mig kläder i julas..ANYWAYS så är det inte hela världen och nu måste jag fixa klart allting. 
Slängkyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0